Peeq Pro: Ontdek ons aanbod voor professionals Klantendienst

Bestellingen

Hoe plaats ik een bestelling?

Dit kan je heel eenvoudig doen door volgende stappen te volgen:

  1. Op een productpagina kun je een product aan je winkelwagen toevoegen door de hoeveelheid te selecteren en op "In winkelwagen" te klikken.
  2. Selecteer "Winkelwagen" voor een overzicht van je geselecteerde producten en hier kun je verdergaan met afrekenen.

Houd er rekening mee dat de betaling voltooid moet zijn alvorens de bestelling definitief is geplaatst. In het geval van een bankoverschrijving zal het product worden gereserveerd en verzonden zodra we het geld hebben ontvangen.

Heb je nog vragen over je bestelling? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst.

 

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Bestellingen met een waarde vanaf € 100 en hoger worden gratis geleverd aan particulieren in België, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk, Luxemburg en Monaco. Als je meer informatie wenst over de transportkosten per land en de kosten voor professionele klanten, klik hier.

 

Kan ik een geplaatste bestelling aanpassen?

Dat is afhankelijk van waar je bestelling zich bevindt in het verwerkingsproces. We raden aan om onze klantendienst te contacteren en dan bekijken we samen wat er mogelijk is.

 

Kan ik het leveringsadres van mijn bestelling nog wijzigen?

Als jouw order nog niet is verwerkt kan je het leveringsadres aanpassen door contact op te nemen met onze klantendienst. Is je bestelling al verwerkt door ons? In dat geval kan je het leveringsadres in de meeste gevallen aanpassen via de koerierdienst die jouw pakje zal leveren.

 

Kan ik een product bestellen buiten jullie assortiment?

Wil je een product bestellen dat je niet terugvindt op onze webshop? Neem dan even contact op met onze klantendienst, zij bekijken graag met jou de mogelijkheden.

 

Kan ik een product bestellen dat niet op voorraad is?

Dat kan! Op al onze productpagina’s staat steeds vermeld of het product op voorraad is en wat de levertermijn ervan is. Hou er dus rekening mee dat je (iets) langer zal moeten wachten op je bestelling wanneer het product niet bij ons op voorraad is.

Wil je meer informatie over de levertermijn van een bepaald artikel? Onze klantendienst helpt je hier graag mee verder.

 

Waar vind ik mijn offertes terug?

Wil je jouw offertes raadplegen? Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met onze klantendienst. Zij helpen je graag verder.