Peeq Pro: Ontdek ons aanbod voor professionals Klantendienst

Website en account

Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken is erg eenvoudig. Volg onderstaande stappen:

  1. Klik rechtsboven op "Aanmelden" of klik hier.
  2. Selecteer vervolgens onderaan de pagina "voor jezelf".
  3. Voer het e-mailadres in en klik op "Verificatiecode verzenden".
  4. Controleer je e-mail, kopieer je code en plak deze in het veld "Verificatiecode", klik op "Code verifiëren".
  5. Kies een wachtwoord tussen 8 en 64 tekens, voer je naam in en klik op "Aanmaken" = nieuw account aangemaakt.

Heb je nog vragen of problemen? Onze klantendienst helpt je graag verder.

 

Hoe maak ik een zakelijk account aan?

Een professioneel account aanmaken is erg eenvoudig. Volg onderstaande stappen:

  1. Klik rechtsboven op "Aanmelden" of klik hier.
  2. Selecteer vervolgens onderaan de pagina "je bedrijf".
  3. Voer het e-mailadres in en klik op "Verificatiecode verzenden".
  4. Controleer uw e-mail, kopieer uw code en plak deze in het veld "Verificatiecode", klik op "Code verifiëren".
  5. Kies een wachtwoord tussen 8 en 64 tekens, voer je naam in en klik op "Aanmaken" = nieuw account aangemaakt.

Heb je verder nog vragen of problemen? Onze klantendienst helpt je graag verder.

 

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee, dat is niet nodig. Afrekenen kan je doen als gast zonder een account aan te maken. Je kunt je bestelling opvolgen via een link in de e-mail ter bevestiging van je bestelling.

Heb je nog vragen over jouw bestelling? Contacteer dan onze klantendienst. Zij helpen je graag verder.

 

Wat zijn de voordelen van een account aan te maken?

Met een account kun je eenvoudig de status van je bestellingen controleren, een zending volgen of je facturen downloaden. In de toekomst zullen we functionaliteit toevoegen om offertes te bevestigen en een retourzending aan te vragen.

Vragen over je account? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst.

 

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Dit kan eenvoudig worden opgelost door de volgende stappen te volgen:

  1. Klik rechtsboven op "Aanmelden" of klik hier.
  2. Selecteer "Wachtwoord vergeten?".

Nu kan je een nieuw wachtwoord aanmaken zonder dat er gegevens verloren gaan.

Heb je toch problemen met het veranderen van je wachtwoord? Onze klantendienst helpt je graag verder.

 

Wat moet ik doen als ik mijn e-mailadres ben vergeten?

Hiervoor kan je contact opnemen met onze klantendienst via chat of stuur eenvoudig een bericht via het contactformulier.

 

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Wil je je persoonlijke gegevens aanvullen of wijzigen? Dat kan je eenvoudig doen door volgende stappen te volgen:

  1. Ga rechtsbovenaan naar "Mijn Peeq" of meld je hier aan.
  2. Bij "Mijn gegevens" kan je klikken op "Wijzig gegevens".
  3. Nu kun je je gegevens wijzigen in het formulier dat wordt weergegeven en ze opslaan.

Heb je toch problemen bij het wijzigen van je gegevens? Onze klantendienst helpt je graag verder.

 

Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?

We behandelen je persoonlijke gegevens met de grootst mogelijke zorg en voorzichtigheid conform de GDPR. Meer details vind je in ons Privacybeleid.

Uw privacyvoorkeuren kunnen worden gewijzigd in "Mijn Peeq", in het gedeelte "Mijn privacy".

 

Kan ik mijn gegevens inzien of verwijderen?

Ja, je kan je gegevens bekijken door in te loggen op je account (of klik hier) en naar "Mijn Peeq" te gaan. Om je account te verwijderen kun je contact opnemen met onze klantendienst.

 

Hoe beheer ik mijn (e-mail)notificaties?

We sturen alleen e-mails die relevant zijn voor je bestelling. Je hebt echter wel de mogelijkheid om je af te melden voor onze nieuwsbrief door te klikken op "afmelden" onderaan de e-mail.

Heb je problemen met het afmelden? Neem dan contact op met onze klantendienst.

 

Hoe gebruik ik het verlanglijstje?

Op dit moment hebben wij helaas geen wenslijst.

Wij hebben wel een oplossing voor jou. Je kunt artikelen bewaren door ze aan je winkelwagen toe te voegen. De items in je winkelwagen worden opgeslagen voor een periode van 90 dagen.

 

Waar vind ik mijn klantnummer?

Je klantnummer vind je in je account in het menu aan de linkerkant onder je naam. Je krijgt pas een klantnummer vanaf het moment je een bestelling doet. Indien je nog geen eerdere bestellingen deed, heb je geen klantnummer.

Heb je nog vragen over je account? Onze klantendienst helpt je graag verder.